Noteikumi

Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumi www.mandalu.lv interneta veikalā

Vispārējie nosacījumi

Personas datu apstrāde
Apmaksas kārtība un termiņi
Piegādes kārtība un termiņi
Atteikuma tiesības
    1. Atteikuma tiesību izmantošanas gadījumā izdevumus par Preces atpakaļ nogādāšanu interneta veikalam www.mandalu.lv uzņemas Pircējs.

    2. Pircējs ir tiesīgs izmantot atteikuma tiesības uz visām vienā Pirkuma reizē iegādātām Precēm – saņemot samaksātās Preču cenas summas vai uz daļu vienā pirkuma reizē iegādātām Precēm  saņemot samaksātās Preces cenas atmaksu par Precēm attiecībā uz kurām Pircējs ir izmantojis atteikuma tiesības.

    3. Pārdevējam ir tiesības nepieņemt Preci un atteikt Pircējam izmantot atteikuma tiesības, kā arī neatmaksāt Pircēja par Preci samaksāto naudu, gadījumos, ja Pircējs ir nokavējis atteikumu tiesību izlietošanas termiņu vai Pārdevējs ir konstatējis bojājumus Precei vai Prece ir zaudējusi “preces izskatu” (noņemtas un / vai sabojātas etiķetes, noplēstas aizsardzības plēves u. c.) un/vai ir konstatētas Preces lietošanas pazīmes.

    4. Atgriežot preces, obligāti jāievēro šie nosacījumi:

      1. Atgriežamajai precei jābūt oriģinālajā, nesaplēstā iepakojumā (šis punkts netiek piemērots, ja tiek atgriezta nekvalitatīva prece);

      2. Preci Pircējs nedrīkst sabojāt;

      3. Prece nedrīkst būt lietota, tā nedrīkst būt zaudējusi savu ārēji vizuālo preces izskatu: nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsargājošās plēves un tml.;

      4. Atgriežamajai precei jābūt tādas pat komplektācijas, kādu Pircējs bija saņēmis;

      5. Atgriežot preci, obligāti jāiesniedz iegādes dokuments un brīvā formā sagatavots iesniegums.

      6. Pārdevējam ir tiesības atteikties saņemt Pircēja atgriežamās preces, ja netika ievēroti preču atgriešanas nosacījumi;

    5. Par Pircēja saņemtajām, bet vēlāk atteiktajām precēm samaksātā nauda tiek pārskaitīta uz Pircēja norēķinu kontu ne vēlāk kā 7 (septiņu) dienu laikā no preču atgriešanas dienas Pārdevējam, ja Pārdevējs ar Pircēju nevienojas par citādāku kārtību. Pārdevējs neuzņemas atbildību par neizpildītu vai aizkavēti izpildītu pārskaitījumu par atgriežamajām precēm, ja Pircējs kļūdaini iesniedzis atgriešanai nepieciešamos datus

Beigu nosacījumi un strīdus risināšana
    1. Šie Noteikumi ir sagatavoti un jebkuras domstarpības ir risināmas vadoties pēc Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

    2. Jebkurš strīds, kas rodas starp Pircēju un Pārdevēju, risināms pārrunu ceļā, strīda pusēm cenšoties panākt vienošanos. Ja vienošanās netiek panākta gan Pircējam, gan Pārdevējam ir tiesības vērsties Latvijas Republikas vispārējās jurisdikcijas tiesā.

    3. Ja strīdu starp Pircēju un Pārdevēju nav iespējams atrisināt pārrunu ceļā, Pircējs iesniedz Pārdevējam rakstveida iesniegumu, kurā norāda:
      1) savu vārdu, uzvārdu, dzīvesvietas adresi un kontaktinformāciju;
      2) iesnieguma iesniegšanas datumu;
      3) strīda būtību, savu prasījumu un tā pamatojumu.

    4. Iesniegumam pievieno darījumu apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī citus iesniegumu pamatojošus dokumentus (ja iespējams).

    5. Pārdevējs 15 darba dienu laikā no iesnieguma saņemšanas dienas sniedz Pircējam rakstveida atbildi uz iesniegumu un informē par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, ja minētajā laikposmā nav panākta vienošanās par patērētāja prasījuma izpildi vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu. Ja objektīvu iemeslu dēļ iepriekš minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz patērētāja iesniegumu, Pārdevējs nekavējoties rakstveidā informē par to patērētāju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta.

    6. Ja Pārdevējs uzskata, ka Pircēja prasījums nav pamatots, vai ir gatavs piedāvāt patērētājam citu strīda risinājumu, tas rakstveidā par to informē patērētāju. Pārdevējam ir pienākums pamatot patērētāja prasījuma atteikumu.

    7. Ja Pircēju apmierina Pārdevēja piedāvātais risinājums, strīds uzskatāms par atrisinātu.

      Šeit aprakstītie noteikumi paredz kā datu apstrādes pārzinis apstrādā un glabā personas datus, ko www.mandalu.lv iegūst no saviem klientiem un personām, kuras apmeklē interneta mājaslapu.

      Datu apstrādes piemērošana

      Personas dati ir jebkura informācija, kas attiecas uz identificētu vai identificējamu fizisku personu (“datu subjekts”); identificējama fiziska persona ir tāda, kuru var tieši vai netieši identificēt, jo īpaši atsaucoties uz identifikatoru, piemēram, minētās personas vārdu, uzvārdu, identifikācijas numuru, atrašanās vietas datiem, tiešsaistes identifikatoru vai vienu vai vairākiem minētajai fiziskajai personai raksturīgiem fiziskās, fizioloģiskās, ģenētiskās, garīgās, ekonomiskās, kultūras vai sociālās identitātes faktoriem;

      Apstrāde ir jebkura ar personas datiem vai personas datu kopumiem veikta darbība vai darbību kopums, ko veic ar vai bez automatizētiem līdzekļiem, piemēram, vākšana, reģistrācija, organizēšana, strukturēšana, glabāšana, pielāgošana vai pārveidošana, atgūšana, aplūkošana, izmantošana, izpaušana, nosūtot, izplatot vai citādi darot tos pieejamus, saskaņošana vai kombinēšana, ierobežošana, dzēšana vai iznīcināšana.

      Pārdevējs ievēro Klientu privātumu un personas datu aizsardzību, Klientu tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.

      Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Klients sniedz personas datus (www.mandalu.lv) interneta veikalā, papīra formātā vai telefoniski) un kādās uzņēmuma sistēmās vai papīra formā tie tiek apstrādāti.

      Attiecībā uz specifiskiem datu apstrādes veidiem (piemēram, sīkdatņu apstrādi u.c.), vidi, nolūkiem var tikt noteikti papildu, specifiski noteikumi, par ko Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus www.mandalu.lv.

      Mandalū Privātuma politika tiek piemērota privātuma un personas datu aizsardzības nodrošināšanai:

      ●      fiziskām personām - klientiem un citiem www.mandalu.lv interneta veikala lietotājiem (tajā skaitā, potenciālajiem, bijušajiem un esošajiem), kā arī trešajām personām, kuras saistībā ar pakalpojumu sniegšanu fiziskai personai (klientam, lietotājam) saņem vai nodod Mandalū jebkādu informāciju (tajā skaitā, kontaktpersonas, maksātāji u.c.).

      Klientu datu apstrāde

      Mandalū saskaņā ar Privātuma politiku var apstrādāt šādus Klientu datus:

      • Vārds, uzvārds;

      • Dzimšanas datums;

      • Kontaktinformācija (e-pasta adrese un/vai tālruņa numurs)

      • Darījuma dati (iegādātās preces, piegādes adrese, cena, maksājuma informācija u.t.t.).

      • Jebkuru citu informāciju, kura iesniegta mums vietnes piedāvāto pakalpojumu un preču iegādes laikā vai sazinoties ar mums.

      Personas datu apstrādes nolūki:
      Pārdevējs apstrādā personas datus šādiem nolūkiem:

      • Pakalpojumu sniegšanai un preču pārdošanai;

      • klienta identificēšanai;

      • distances līguma noslēgšanas fakta pierādīšanai;

      • preču piegādei (līguma saistību izpildei);

      • klientu apkalpošanai;

      • iesniegumu un iebildumu izskatīšanai un apstrādei;

      • lojalitātes celšanai, apmierinātības mērījumiem;

      • norēķinu administrēšanai;

      • jaunumu vai informatīvu ziņojumu nosūtīšanai e-pastā un/vai sms veidā, ja klients tam devis piekrišanu;

      • informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā;

      • citos specifiskos nolūkos, par kuriem Klients tiek informēts brīdī, kad viņš sniedz attiecīgus datus Mandalū.

      Personas datu glabāšanas un apstrādes principi:

      Pārdevējs glabā un apstrādā Klienta personas datus, kamēr pastāv vismaz viens no zemāk norādītajiem kritērijiem:

      • Personas dati nepieciešami tiem nolūkiem, kam tie saņemti;

      • Kamēr ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā Datu pārzinis un/vai Datu subjekts var realizēt savas leģitīmās intereses, kā piemēram, iesniegt iebildumus vai celt vai vest prasību tiesā;

      • Kamēr pastāv juridisks pienākums datus glabāt, kā piemēram, saskaņā ar Grāmatvedības likumu;

      • Kamēr ir spēkā Datu subjekta piekrišana attiecīgajai personas datu apstrādei, ja nepastāv cits personas datu apstrādes likumīgs pamats.

      Izbeidzoties šajā punktā minētajiem apstākļiem, izbeidzas arī Datu subjekta personas datu glabāšanas termiņš un visi attiecīgie personas dati tiek neatgriezeniski izdzēsti no datoru sistēmām un elektroniskajiem un/vai papīra dokumentiem, kas saturējuši attiecīgos personas datus vai arī šie dokumenti tiek anonimizēti.

      Lai pildītu savas saistības pret Jums, Datu pārzinim ir tiesības nodot Jūsu personas datus sadarbības partneriem, datu apstrādātājiem, kas veic nepieciešamo datu apstrādi mūsu uzdevumā, piemēram, grāmatvežiem, kurjerdienestiem u.c. Datu apstrādātājs ir personas datu pārzinis. Pēc pieprasījuma mēs varam nodot Jūsu personas datus valsts un tiesībsargājošajām iestādēm, lai nepieciešamības gadījumā aizstāvētu savas juridiskās intereses, sastādot, iesniedzot un aizstāvot juridiskas prasības.

      Apstrādājot un glabājot personas datus, Datu pārzinis īsteno organizatoriskos un tehniskos pasākumus, lai nodrošinātu personas datu aizsardzību pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, mainīšanu, izpaušanu un jebkādu citu nelikumīgu apstrādi.

      Datu subjekta tiesības

      Saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu un Latvijas Republikas tiesību aktiem Jums ir tiesības:

      • Piekļūt saviem personas datiem, saņemt informāciju par to apstrādi, kā arī pieprasīt Jūsu personas datu kopiju elektroniskā formātā un tiesības uz šo datu nodošanu citam pārzinim (datu pārnesamība);

      • Pieprasīt labot nepareizus, neprecīzus vai nepilnīgus personas datus;

      • Dzēst savus personas datus (“tikt aizmirstam”), izņemot gadījumus, kad tas nav iespējams spēkā esoša līguma dēļ vai likums pieprasa saglabāt datus;

      • Atsaukt savu iepriekš sniegto piekrišanu personas datu apstrādei;

      • Ierobežot savu datu apstrādi – tiesības pieprasīt, lai mēs īslaicīgi pavisam pārtraucam apstrādāt visus Jūsu personas datus, gadījumos, kad tas nekaitē Datu pārziņa intereses;

      • Vērsties Datu valsts inspekcijā.

      Pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu varat iesniegt, iesūtot pieprasījumu elektroniski uz klientu atbalsta dienestu: [email protected]

      Nobeiguma noteikumi

      Šī Privātuma politika izstrādāta saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), kā arī Latvijas Republikas un Eiropas Savienības spēkā esošajiem likumiem.

      Datu pārzinim ir tiesības veikt izmaiņas vai papildinājumus Privātuma politikā jebkurā brīdī un bez iepriekšēja brīdinājuma. Labojumi stājas spēkā pēc to publicēšanas mājas lapā www.mandalu.lv

    8. Privātuma politika